Prijslijst

Zorgverzekeraars en vergoeding

Ceulen Huidkliniek werkt samen met alle zorgverzekeraars. Daarom kunnen wij u garanderen dat u voor verzekerde zorg altijd de maximale vergoeding ontvangt. Afhankelijk van uw zorgpolis krijgt u ongeveer 80% van uw zorgverzekeraar vergoed. De overige 20% is uw eigen bijdrage. Bij Ceulen Huidkliniek betalen wij deze eigen bijdrage van 20%, waardoor zorg bij Ceulen Huidkliniek voor u als het ware gratis is. Houdt u wel rekening met uw (restant) wettelijk verplichte eigen risico.

Hoe werkt het precies?

1. U wordt door uw huisarts verwezen naar Ceulen Huidkliniek.

2. Voor zorgkosten uit de basisverzekering geldt in Nederland altijd een verplicht eigen risico. Dat is het bedrag dat je eerst zelf moet betalen, voordat je zorgverzekeraar je zorgkosten vergoedt. In 2017 bedraagt het wettelijk eigen risico € 385,00. In 2018 is het vastgestelde bedrag voor het verplichte eigen risico ongewijzigd ten opzichte van 2017en derhalve vastgesteld op € 385 per jaar.

3. Afhankelijk van hoeveel u reeds heeft betaald voor uw verplichte eigen risico (wat in mindering wordt gebracht op de 80% vergoeding van uw zorgverzekeraar), kan uw zorg bij Ceulen Huidkliniek volledig gratis zijn.

Prijslijsten zorg die valt onder de Zorgverzekeringswet

1. Passantentarieven 2016
  2. Passantentarieven 2018
Prijslijsten zorg die vergoed wordt uit uw aanvullende verzekering